duminică, 28 septembrie 2014

Ce conditii de angajare domne!!!

               Dupa ce am reusit sa termin ASE-ul asta de 2 lei de la noi din Romania (fiindca in alt fel nu poate fi caracterizat) am reusit sa obtin o bursa de studiu in Germania. Toate bune si frumoase, mi-am facut studiile acolo si ce am zis dupa aceasta, hai sa vin in Romania ca imi era dor de parinti, de prietenii...de tara mea. Cand am vrut sa ma angajez am avut o mare surpriza: pentru a putea lucra la noi in tara trebuie sa ma duc cu diploma de masterand sa-i fac o traducere legalizata la diploma. Nu mi-a venit sa cred pur si simplu: in Europa daca te duci cu diploma romaneasca este recunoscuta aproape peste tot, nu trebuie tradusa, dar la noi in tara trebuie sa traduci.
               Suntem o tara de incompetenti si poate ca asta este singurul motiv pentru care oamenii cu adevarat buni pleaca la munca ion afara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu